A TOXIKUS EMBEREK köztünk járnak
és rettenetesen MEGMÉRGEZHETIK a hétköznapokat…
…akár naponta kénytelenek vagyunk találkozni velük és elviselni a
“viccelődő csipkelődést”, beszólást, leértékelést, vagy a komolyabb verbális bántalmazásokat.
ÚGY SZERETNÉ AZ EMBER ILYENKOR HIGGADTAN, DE HATÁSOSAN KEZELNI A KONFLIKTUST ÉS KÖZBEN VISSZANYERNI AZ ÖNBIZALMAT…
Hidd el, ez nem is olyan elérhetetlen,
és sokan megtanulták már a módszert, amivel mindig frappánsan válaszolhatnak…
Belegondoltál már mi lenne, ha…
- gondolkodás nélkül, csípőből tudnál jól reagálni a váratlan és letaglózó beszólásokra?
- könnyedén fel tudnád dolgozni az igazságtalan helyzeteket, rágalmakat, hazugságokat?
- nem rágódnál órákig, sőt napokig egy sunyi, rosszindulatú megjegyzésen?
- nem bosszantanának fel az otromba, közönséges, kötözködő alakok?
- simán leperegne rólad, amit egy okoskodó rosszakaró kioktató stílusban mond?
- senki nem tudna megállítani, összezavarni, kellemetlen helyzetbe hozni?
… és úgy tudnád magabiztosan és nyugodtan kezelni a toxikus embereket, hogy egyszer és mindenkorra leszálljanak rólad?

Biztosan akadnak ilyen személyek a te környezetedben is…
A kérdés csak az, hogy magabiztosan tudod-e kezelni ezeket a konfliktusokat,
vagy majd otthon rágódsz rajta egész éjszaka, hogy mit válaszolhattál volna.
Kinek lehet ez fontos?
Ezek az emberek igazából ott vannak mindenhol, nem tudod őket elkerülni.
Néha rejtve, néha nyíltan mérgezik a napjaid, bármivel is foglalkozol.
Épp ezért fontos, hogy legyenek gyakorlati eszközeid a toxikus emberek kezelésére.
Mindannyian találkozunk velük, de kifejezetten érintettek azok, akik az alábbi helyzetekben vesznek részt nap mint nap.

értékesítőknek, akik szeretnék jól kezelni a “nehéz” ügyfeleket is, hogy a rájuk fordított energia végül mégis megtérülő legyen

vendéglátósoknak, eladóknak, akiknek kijut bőven a problémás vendégekből, vásárlókból, de szeretnének könnyedén szót érteni velük is

azoknak, akik az elkerülhetetlen, de csipkelődő vagy toxikus családtagokkal is szeretnének higgadtak maradni

egy cég munkatársainak a munkahelyi feszült helyzetek elsimításához, hogy ne gyomorideggel induljon a hétfő reggel

cégvezetőknek, vállalkozóknak, hogy gördülékenyebbek legyenek a belső folyamatok és az ügyfelekkel való kommunikáció

networkereknek, hálózatépítőknek, akik szeretnének hatékonyabban kommunikálni és helyén kezelni a leértékelő beszólásokat
Több, mint 20 éve tartok, képzéseket, tréningeket, és bizony a rosszindulatú beszólások kezelése az egyik legégetőbb probléma, ami szinte minden alkalommal előjön.
Öröm látni, hogy amikor valaki tényleg megkapja a megoldást, akkor
megnyugszik, felderül, megkönnyebbül, és magabiztosan mosolyog,
mert TUDJA, mit kell tennie.

Soós Zoltán – a higgadt konfliktuskezelés és a közönség előtti magabiztos beszéd szakértője, előadó, tréner

De miért baj, ha nem tudod megfelelően kezelni a napi konfliktusokat és toxikus embereket?
Lehet, hogy csak egy ártatlan csipkelődésről van szó, amit simán lesöpörsz magadról, de lehet az a valaki olyan eltökélt és kegyetlen is, hogy elképesztő mennyiségű kárt tud okozni.
Egyszerűbb esetben, csak elrontja a kedvedet. Rosszabb esetben az egész napodat tönkreteszi és még éjjel is azon rágódsz, hogy mondhatott ilyet.
Még rosszabb esetben elbizonytalanít, megingat, összetör, vagy teljesen ledarál, és eléri, hogy elkezdj magadban hibákat keresni. – Különösen, ha napi szinten a környezetedben van.
Végül kételkedni kezdesz magadban, visszahúzódsz és lemondasz a lehetőségekről…
Inkább nem teszel ki posztot a Facebookon, Tik-tokon stb., mert mi van, ha valaki betámadja.
Inkább nem mondod el másoknak, mivel foglalkozol, vagy mit akarsz elérni, nehogy kritizálják.
Inkább nem mersz úgy öltözni, beszélni, viselkedni, ahogy szeretnél, mert mi van, ha valaki beléd köt.
Inkább behódolsz, lemondasz az igazadról, feladod az elveidet és meghunyászkodsz, csak hogy ne bántsanak.
Vagy átesel a ló másik oldalára, teljes erővel odaversz, aztán meg azon rágódsz, hogy ez „nem te vagy”, ezt „nem kellett volna”.

Egyik sem jó megoldás. Van ezeknél sokkal jobb.
Ráadásul nem is egy!

Higgadt Konfliktuskezelés Mestere ÉLŐ tréning
Egésznapos tréning sok gyakorlattal, szuper hangulatban.

Higgadt Konfliktuskezelés Mestere ONLINE tréning
Sajátítsd el a működő módszereket a saját ritmusodban, online.

Higgadt Konfliktuskezelés KÖNYV
Olvasmányos, gyakorlatias útmutató a toxikus emberek kezeléséhez.
