Minden krízishelyzet zsigeri alapon
félelmet és aggodalmat vált ki az emberből.
Ilyenkor csak egy dologra tud koncentrálni: hogy valahogy túlélje, mégpedig a lehető legkevesebb áldozattal.
Az igazi profi ezzel szemben arra fókuszál, hogy többként, erősebbként, határozott piaci előnnyel jöjjön ki a válságból.
Törvényszerű, hogy lesznek, akiket a válság elsodor.
Gondolom ez számodra, mint jövőkép fel sem merül.
Lesznek, akik súlyos veszteségekkel, de valahogy túlélik.
Nem hiszem, hogy ez tetszene.
Lesznek, akik hátrébb kerülnek az élet nagy társasjátékának tábláján és azon kell majd dolgozniuk,
hogy visszajussanak ugyanoda, ahol a válság előtt voltak.
Ez már nem rossz, de nem elég jó.
És lesznek, akik remekül kezelik a válsághelyzetet, bölcs döntéseket hoznak,
és piaci előnyre tesznek szert.
Jól sejtem, hogy ez volna a számodra megfelelő jövőkép?
Mégis, miért van az, hogy ebben az utolsó csoportban vannak a legkevesebben?
Miért olyan pokoli nehéz ezt megcsinálni?
Miért tűnik úgy, hogy ez csak a rettentő hatalommal rendelkezőknek sikerül?
Miért hiszi el magáról olyan nehezen az ember, hogy neki is van esélye rá?
Mert fél.
Fél a nyomástól, ami rá nehezedik.
Fél a rengeteg riogató hírtől, amit mindenhonnan nyomnak rá.
Fél a jövőtől, ami kiszámíthatatlan és úgy fest, hogy az irányítása nincs a kezében.
Fél a kudarctól, amiből már jó sok lehet a háta mögött.
Fél attól, hogy baja esik, hogy rossz irányba indul, hogy végül belebukik.
De legfőképpen azért fél, mert fogalma sincs arról, hogy mit kéne csinálnia.
Ha tudná, és biztos lenne benne, nem félne, hanem egyszerűen csak CSINÁLNÁ.
De ehelyett tanácstalan, elképzelése sincs róla, hogy mi volna a helyes, mi vezetné át biztosan a krízisen, és hogy mik lennének azok a tennivalók, amik garantálnák, hogy a másik oldalon majd megerősödve bukkanjon ki.
Pedig egyszerű: profi válságkommunikáció.
Erre van szüksége!
Ez két dolgot jelent:
1. BELSŐ kommunikáció
Megfelelően kezelni azokat, akikkel együtt dolgozik, azaz a saját munkatársait a cégén belül.
Kezelni a félelmeiket és elérni, hogy képesek legyenek félredobni a rutinszerű, kényelmes működést és 150%-os intenzitással állni bele a kihívásokba.
2. KÜLSŐ kommunikáció
Egy pontos marketing lépés sorozattal válaszolni a válságra, amely az ügyfeleket a csőd felé tartó konkurenciáktól hozzád vonzza.
A marketing kiskapuk feltárását, hogy ne legyen korlátozva semmilyen pénzt hozó akció és amellyel bőséget érhetsz el.
Pont ezekre fogunk megoldást adni október 6-án a
„Válságkommunikáció” című 3 órás gyakorlati előadáson.
Ím egy kis ízelítő
1. BELSŐ kommunikáció
Miért kell biztosítanod az embereidet, hogy érted az ő személyes nehézségeiket, és miként lehet ezt megtenni?
Hogyan tudod megnyugtatni őket, hogy a válságot túl fogjátok élni?
Milyen módon kell bemutatnod a cégben bevezetett új feladatokat és elvárásokat, amiket ha jól csináltok, előnnyel jöttök ki a végén?
Hogyan fogsz tudni egyetértést elérni velük, hogy 150%-ot nyújtsanak?
MIÉRT fontos, hogy megfelelően kezeld az embereidet?
Mert ha te nem beszélsz velük a helyzetről, majd ők beszélgetnek maguk között és az neked nem lesz jó!
Mert ha nincs egy összetartó, stabil gárdád, hiába dolgozod ki a legjobb stratégiát és megoldásokat, és senki nem fogja megcsinálni őket.
Mert ha nem látják, hogy te vagy az a vezető, aki kivezeti őket a gondokból, akkor mást fognak keresni, akiben meg tudnak bízni.
Mert ahhoz, hogy te magad és a céged is túlélje a válság időszakot, ahhoz 150%-ra van szükséged az embereidtől és maguktól nem fognak turbó fokozatra kapcsolni.
2. KÜLSŐ kommunikáció
Hogyan csökkentheted marketingköltségeid, miközben a kiáramló promóciót nem csökkented le?
Hogyan érd el, hogy a céged nyertesen jöjjön ki a válságból?
Milyen technikákat használnak a multik válság idején?
MIÉRT fontos, hogy időben elkezd a válságmarketing stratégiádat?
Mert ha te nem lépsz, akkor nem lesz elegendő ügyfeled és bevételed, hogy fenntartsd a céged!
Mert a körülmények bizony megváltoznak és nem lesz elegendő az ajánlásokból ügyfeleket szerezni!
Mert ha csak ugyanazt csinálod, mint békeidőkben, akkor az eredmény zsugorodás lesz.
Mert ha most elkezded olyan versenyelőnyt szerezhetsz, amely nyertesen tud kihozni ebből a válságból.
Előadók
1. BELSŐ kommunikáció
Soós Zoltán, kommunikációs szakember.
1999 óta tart képzéseket, szemináriumokat, elsősorban humán témákban, személyesen több mint 35.000 ember előtt beszélt.
Ügyvezetőként felépítette Európa legnagyobb sporttal egybekötött drogmegelőzési programját a Drogmentes Magyarországért Maratont, melynek 10 évig ügyvezetője volt. (30 aktivista, több száz bekapcsolódó segítő és 100.000 elért embert évente.)
Szakterülete a közönség előtti beszéd, azaz, hogy hogyan tudja egy előadó, vagy vezető elérni, hogy az előtte lévő emberek meghallgassák, egyetértsenek vele, és megtegyék azt, amit kér tőlük.
2. KÜLSŐ kommunikáció
Koós Máté marketing tapasztalatát gimnazista kora 2. osztályában kezdte el gyűjteni, amikor is már saját webshoppal rendelkezett, aminek marketingjét szegmensének első 10 webshop közé jutatta.
2014-től Danny Blue világhírű mentalista bevezető előadásait tartotta és azóta is személyes barátságban állnak. Előadásait a Dél-Afrikai Johannesburgtól egészen Angliáig élvezhették már a tanulásra vágyók.
Több mint 4 éves PR és marketing tapasztalatot szerzett egy multinacionális szervezet vezető beosztásban. Ami után saját vállalkozást indított. Mára csapatával együtt már több mint 6 európai országban szolgáltatnak.