
Ha az ember a civilizáció részeként élni mindennapjait, egyszerűen nem tudja elkerülni, hogy ne találkozzon reklámokkal, hirdetésekkel, amikben az esetek java részében, csupa csillogó, ragyogó, szinte tökéletes nő és férfi jelenik meg. Sőt, ha a város előkelőbb részeiben jár, vagy olyan intézményekben, irodában forog, akkor szinte csak jól öltözött, jól szituált, remek állapotban lévő emberrel
Ha az ember a civilizáció részeként élni mindennapjait, egyszerűen nem tudja elkerülni, hogy ne találkozzon reklámokkal, hirdetésekkel, amikben az esetek java részében, csupa csillogó, ragyogó, szinte tökéletes nő és férfi jelenik meg.
Sőt, ha a város előkelőbb részeiben jár, vagy olyan intézményekben, irodában forog, akkor szinte csak jól öltözött, jól szituált, remek állapotban lévő emberrel találkozik, akiről süt a jómód.
Elegáns autók, drága órák, hihetetlen magabiztosság és valami létfenség, az élet gondjai felett állás sugárzik róluk.
Emiatt aztán az ember hajlamos leértékelni magát, hogy ő még nem ilyen, vagy nem tart itt, vagy nem elég jó ehhez a világhoz.
És inkább hátrébb lép egyet a csendes, árnyékos félhomályba.
Konkrétan volt már olyan cégvezető barátom, aki ZSENIÁLIS üzletember volt és nagyszerűen vitte a cégét, de egyszerűen nem akart kiállni mások elé beszélni, mert nem volt elégedett a megjelenésével.
Akkor tisztázzunk valamit.
A kifejezetten gyönyörű nőknek és a hihetetlenül sármos pasiknak nincs mindig könnyű dolga, ha közönség előtt kell beszélniük.
Igaza, hogy ez hatalmas vonzerő és a közönség nagyon örül, ha ők lépnek színpadra, és még nézik is őket, árgus tekintettel és olvadón.
De hogy jó nagy százalékban nem arra figyelnek, amit mondnak, az biztos.
Nem egyszerű egy gyönyörű és csinos nőnek szakemberek előtt beszélni egy szakmai témáról.
Mert a tekintetek és a gondolatok könnyen elkalandoznak a nézőtéren és ő már nem tud hogyan semlegesebbnek maradni és egyszerűbben öltözni, hogy a figyelmet a mondanivalójára terelje.
Az is igaz, hogy van olyan, aki ezt az előnyét remekül kamatoztatja, sőt, olyan is van, aki az üzleti életben ebből él, de ez nagyon is kétélű fegyver.
Úgyhogy nekünk, közönséges halandóknak van egy nagyon jó hírem!
NEM BAJ, ha nem vagy címlaplány és nem baj, ha nem vagy alfahím!
Sőt, ne feledd, hogy ez sokszor még előnyt is jelent!
Ha emberek előtt beszélsz, akkor neked abban kell jónak lenned, AMIT mondasz és AHOGY mondod, nem pedig azzal kell elhoznod a babért, ahogyan festesz és főleg nem azzal, hogy hány ember szeme akad meg rajtad!
Ha többet akarsz tudni a közönséghez passzoló megjelenésről és az emberek kezeléséről, olvasd el a „BESZÉLJ magabiztosan mások előtt” című könyvet. https://sooszoltan.hu/beszelj-magabiztosan-masok-elott/