VIP ELŐADÓI KÉPZÉS TEMATIKA

Ki is az az „előadó”?

„Előadónak lenni”, egy szakma, aminek megvannak a maga szabályai, trükkjei és fogásai. Ezeket meg lehet tanulni és gyakorlással magas szintre lehet fejleszteni.

  • Mik egy ideális előadó tulajdonságai?
  • Ha ezeket 1-10-ig pontoznod kellene magadban, mennyire lennél elégedett a végén?
  • Mik azok a félelmek, amik visszatartanak és elriasztanak?
  • Hogyan fogunk MINDEN pontra választ adni a két nap alatt?

VIDEO HAMAROSAN

Tudtad, hogy:

  • Ha azért adsz elő, hogy a közönségnek tudást és örömet adj, imádni fognak.
  • Félelmeid nem a jelenből táplálkoznak.
  • Nem „téged”, hanem egy „előadót” figyelnek.

Kommunikáció

Egy előadó legfontosabb eszköze a KOMMUNIKÁCIÓ. És bár ennek része a testbeszéd is, a kommunikáció lényegében a gondolatok átadását, vagy kicserélését jelenti!

  • Mik a kommunikáció elemei és mitől fog működni?
  • Mi lesz az eredmény, ha bármelyik elem hiányzik?
  • Miért nem a szavakon múlik, hogy elérjem, amit szeretnék?

Felkészülés a beszédre

Vannak profik, akiknek 100 előadás után nem kell felkészülniük egy fél órás tájékoztatóra. Viszont amíg valakinek meg nincs meg ez a rutinja, annak a sikere azon múlik, hogy mennyire felkészült.

  • Hogyan álljak neki otthon megírni a beszédet?
  • Mennyire legyen hosszú és hogyan épüljön fel?
  • Bolond-e, aki tükör előtt gyakorol?

Tudtad, hogy:

  • Az előadó, akinek az jár a fejében, hogy „csak ezen legyek túl”, valójában nem is kommunikál a közönségéhez?
  • Sokszor úgy leszel a legjobb, ha a beszéded olyan egyszerű és egyértelmű, mint egy IKEA összeszerelési útmutató hatalmas rajzai.
  • A jó előadó egy pillanatra sem veszíti el a közönsége feletti kontrollt.

A beszéd megnyitása

Sokaknak okoz gondot, hogy hogyan kezdjenek el frappánsan egy beszédet.

Milyen érzés lenne, ha rendelkeznél, mondjuk 20 olyan beszéd nyitással, amit bárhol be tudsz vetni? És ha rendelkeznél azzal a képességgel, hogy AKÁRMILYEN helyzetben kreálj egy teljesen egyedi és oda illő nyitást? Tudod, hogy kell csinálni?

  • Mi az a 6 briliáns mód, ahogyan egy beszédet el lehet kezdeni?
  • Hogyan lehet „aktualitásokat” használni egy beszéd megnyitásaként?
  • Milyen helyzetekben ajánlott a leginkább, hogy idézetet használj?/li>

Tudtad, hogy:

  • A szakmádban, vagy a területeden rengeteg olyan érdekes tény van, ami jó lenne nyitásnak?
  • Ha profi vagy, még azt is jól használhatnád nyitásnak, hogy „Texasban törvény tiltja, hogy összefirkálják a más tehenét.”
  • Az előadás helyszíne felé tartva legalább 10 olyan dologgal találkozol, ami tökéletes nyitási téma lehet.

Hogyan legyél „érthető”

Néha igazi rejtélynek tűnik, hogy egy előadó miért veszíti el a közönségét már az első percekben. Pedig ez néha banális apróságokon múlik. Sokszor csak egyetlen szón.

  • Mi az a 3 dolog, ami megakadályozza, hogy a közönség megértse, amit mondani akarsz?
  • Hogyan lesz egy előadó garantáltan érthető, követhető, egyszerű és hatásos?

Célközönségre szabva

Igaz-e, hogy neked rengeteg féle közönséged lesz? IGAZ!
És igaz-e, hogy neked mindegyiknél kicsit másképpen kell előadnod? IGAZ!
És az igaz-e, hogy van valami, ami minden célközönségben közös? IGAZ!

  • Hogyan lehet megtanulni a „közönség nyelvén beszélni”?
  • Mi a különbség a „tény” és a „vélemény” között?

Tudtad, hogy:

  • Soha nem arra kíváncsiak, amit el tudsz sorolni magadról, vagy a termékedről, hanem arra, hogy mit ad ez nekik!
  • Nem csak a megfogalmazást, hanem a testtartást, és a gesztusokat is a közönséghez kell igazítanod!
  • A káromkodás néha határozottan megengedett, sőt, szükséges lehet?

Az „ív”

Minden előadásnak van egy íve. Ez néha lefittyedős, néha lapos, mint a frissen hengerelt aszfalt, néha pedig folyamatos emelkedik. Csakis az emelkedés és a jól időzített csúcspontok a közönségbarát megoldás!

  • Hogyan tartsuk fent az érdeklődést akár órákon keresztül?
  • Mik azok a „csúcs-sztorik” és hogyan kell ezeket alkalmazni?

VIDEO HAMAROSAN

Tudtad, hogy:

  • A te zsebedben jó néhány csiszolatlan gyémánt van, de néha nem is tudsz róla?
  • Egy ütős sztori NEKED is biztonságot ad?
  • A profi attól profi, hogy százszor is képes ugyanazt a hatást kiváltania a történeteivel?

Showtime

Vannak olyan show elemek, amitől eláll a közönséged szava. Ezeknél mindig konkrét tárgyakat használunk, amik néha olyan döbbenetes hatást váltanak ki, amit a résztvevők egy életre megjegyeznek.

Csak egy-két példa a képzésről:

  • A félbetépett papírlap és az élet értelme
  • A törhetetlen üvegfedő és az improvizáció
  • Tojások párnával és a nélkül
  • A teniszlabda és kiválónak látszó munkatársak

VIDEO HAMAROSAN

“Visszamegyek a VIP Előadói képzés oldalára”

<<< VISSZA AZ ELŐZŐ OLDALRA

“Megnézném a részletes tematika 2. részét…”

A TEMATIKA FOLYTATÁSA >>>

“Oké, engem meggyőztél, mikor, hol, mennyiért?”

TOVÁBB A JELENTKEZÉSHEZ

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás